אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






רשימת התגובות האחרונות של: שלומי 🔻
דיונים גם בקבוצה Facebook

הילה, ישר כח, לכי עם עצמך עד הסוף, על אף המניעות והסחות הדעת (-:

מה שניסיתי לומר, שלפעמים אני עובר מצד אחד לשני, ולפעמים חווה הנאה מההיפוך ולפעמים לא. אבל עדיין נצמד לצד מסויים.

ושוב, נצמדתי לצד, ושוב נצמדתי לצד, ושוב נצמדתי לצד.

כנראה שהשלכתי עלייך את הבלבול שלי. (-:

את ממזמן מורשת לקרוא לי שלומי (-:

ומה המטרה שלשמה הגיעו? אולי בכלל הם הצהירו על מטרה וזה היה כיסוי על משהו אחר? מה ההבדל בין האתמול שלך לשלשום, אולי מה שאת חושבת, כיוון המחשבה? מי אומר שזאת אכן הדרך הנכונה? אולי הם לא השתנו, רק את השתנית?

למה רק ביחד זה מתאים ולמה לא?

כשאדם שואל ממה עשויה נעל לדוגמא, אע"פ שיש לו תחושה של תזוזה / שינוי / זמן ומקום

נסתרת ממנו ה"אי תזוזה" מיכיוון שהאי תזוזה איננה ובלתי אפשרי לתפוס אותה

כל היקום משתנה בהתאם למצב התודעה באותו הרגע, והמרכז (אמצעותא דה עלמא) לא משתנה כלל, אין שינוי, אין שניים, אחד.

ממה עשויה הנעל? מצד אחד השאלה יוצרת מחלוקת / נפרדות על ה"צדיק" / המציאות

ומצד שני יוצרת אחדות / מהות (שני כוחות בו זמנית).

הנעל עשויה מאינסוף ישויות מאינסוף זמן ומקום

והמרכז משתנה בהתאם לשאלה (מקום וזמן שאליו מתבוננים בתודעה)

אז כשנותנים תשובה שהנעל עשויה מגומי

וזאת אינה תשובה באמת, אלא רק אפשרות אחת מיני אינסוף אפשרויות.

בחוויה מצד אחד ניתן להרגיש שהשאלות שואבות את האדם לכיוון רק המהות ביחס לצורה שעליה נשאלה השאלה.

אך, אם ישים לב, שזה סוג של תעתוע.

מיכיוון, שחווית המהות כביכול היא רק צד אחד של המטבע מיכיוון שהיא ביחס למה שהאדם חושב כצורה, ואם האדם ישים לב, הוא יוצר נפרדות ביחס לנגדי לה, למרות שהוא חושב שהוא נכנס יותר למהות של הצורה.

ובין זה לזה, נדמה שיש תנועה ברצוא ושוב בין יש לאין, שזה בעצם חווית הזמן והמקום, שהם בכלל אחד שנסתר, אינסוף תנועה בשום מקום.

והאין הוא איננו ביחס ליש, והיש הוא ישנו ביחס לאין.

ומה שישנו הוא גם איננו ביחס למה שישנו או איננו.

נכון גלית, אין אמת אחת, ולכן, האמת שלך לא מספיק אמיתית, כי היא יחסית לך, ובכך, כל הטענות שהצגת הן אמיתיות, אך רק לך, ומיכיוון שיש אינסוף אמיתות, מה הטעם לשאול, שהרי לפרטנר יש אמת משלו והוא פועל לפיה.

גלית, מה עם סדנת השפלות חחחחח?

רק השום דבר יכול להרשות לעצמו להיות כל דבר

ובעצם הגידור את האחר, אתה בעצם מגדר את עצמך

והנה גדרתי, אז מה חחחח

אני גם מתלהם, כל רגע, וגם כרגע שאני כותב לך אני מתלהם, על דברייך, אני נלחם על דעתי מכל הלב, מתלהם (חבל שאין אופציה לצעקות כאן (-: ), ומה רע בכך?

אורי, לחשוב מה אלוהים היה עושה, זה יותר לחשוב מה היית עושה לו היית יכול. ואלוהים, יכול לעשות הכל, כי הוא הכל יכול, דהינו, גם שיהיה אכפת לו כשיורקים עליו, כי זה מה שהוא רוצה. כי מלך אמיתי, יכול להרשות לעצמו לעשות כל דבר ולהיות כל דבר.

לעשות הכל=מה שאני חושב שהגיוני + מה שאני חושב שלא הגיוני

"האם" זה כבר פחות בטוח, אבל נו שיהיה, אם הבנת אותי הבנת, לא לא, גם ככה, אני סותר את דברי בעצם כתיבתם חחחחחחחחחחח

אתה בטוח במה שהם אומרים? אולי אתה מבין מה שאתה רוצה להבין? אני משיחות שלי עם מדענים, הם עצמם לא בטוחים במה שהם אומרים (אנשי רפואה, כמיה, ביולוגיה, ועוד ועוד), תמיד יש סיוג, תמיד יש סטיות תקן, תופעות לוואי.

המדע, לא מבין משהו ברפואה, פתאום משהו לא הגיוני קורה והם קוראים לזה נס רפואי.

לשמחתנו או שלא, הקוסמולוגיה עדיין לא נבחנת בשיא הרצינות כמו רפואה וכדומה.

מצחיק אתה

זה יפה לראות את שניכם בטוחים במשהו שהוא כל כך רחוק ממכם, שאפילו בספרים יש עליו חילוקי דעות. אורי, אתה יותר מידי בטוח בידע שרחוק רחוק אתה ממנו. לפחות תוסיף אני מניח למען השם חחחחחחחחחחחחחח

ההנאה עצמה היא רעה, כי היא מרחיקה את האדם מהטוב האמיתי.

האדם סובל מעצם זה שהוא מעדיף דבר על דבר, וההנאה מצביעה לו על זה, היא מרחיקה אותו מאהבה ללא תנאי, ולכן הוא סובל ושונא אותה.

ואפשר לומר, שהסבל הוא עצמו רע, והטוב הוא הכי טוב, והסבל הוא זה שמרחיק את האדם מטוב אמיתי, מרק טוב, ולכן האדם שונא את הסבל ואוהב את הטוב.

בעבר חשבתי שליהנות מדבר מסויים זאת הנאה, מסתבר שיש גם הנאה כמעט מכל דבר.

אגואיסט= אחד שעושה לעצמו= אחד שלא עושה לעצמו

לדוגמא:

כשאני רוצה משהו, מצד אחד זה נראה כהרחבת האגו

מצד שני, זה נראה כצמצומו, כי בזאת גזרתה על משהו שיהיה כנגד רצונך.

הכיסא, לא משנה דבר, אין משהו שהוא נגד רצונו, לכן, כל מה שהוא רוצה קורה, ובכך, הכלי שלו, האגו שלו רחב יותר משל האדם.

האדם, חושב, שאם הוא רוצה דברים מסויים, זה מרחיב את האגו, (שזה מצד אחד, אכן כן) אך מצד מסויים זה מצמצם לו אותו

אני מעוניינת לנסות, אבל עד שאני אחשוב את עצמי מסוממת שמתלהבת מרעיון בלי להפנימו.

העד, עולי מסתיר לך

אני שואל בעצם, האם את מוכנה להכיל את ההיפך של כל דבר שאת תופסת אותו? שזה סוג של מהפכה, סוג של שגעון מצד מסויים

גלית, אם אומר לך שכל תפיסת הפסיכולוגיה שלמדת, היא שגויה, האם זה יפריע לך?

אם האמת היא בדיוק ההפך מפסיכולוגיה, היית זורקת אותה (פסיכולוגיה)?

כדי להבין את המשוגע צריך להשתגע, את מוכנה להשתגע?

פולי "האמת היא סוג של זרימה לאף אחד אין בעלות עליה." את בטוחה בזה?

אם באמת היה מעניין אותך, לא היית מחכה לתשובה שלי. היית לפחות מתקשרת.

כשנעזרים בדבר כמשל זה אחד, כשמדברים עליו כעובדה זה משהו אחר.

תרצו תקחו, לא תרצו גם בסדר.

ואם תרצי באמת לדעת למה זה מפריע לי, תנסי להבין באמת למה זה מפריע לך, התשובה אצלך כבר.

אני מדבר על המרחק

הכוונה, שיש ידע ממחקר שלך, ויש ידע ממחקר של אחרים.

וכל עוד לא את חקרת באופן אישי את הדבר, זה בעל משקל סגולי נמוך של אמת. מחקרים אומרים, אז מה? מה את אומרת מנסיונך האישי. ואם זה שלך, בואי נדבר על זה.

הובנתי?

דברתי עם חבר על הסטוריה של אומנויות לחימה, שאלתי אותו, כמה זה תורם לו להשתפרות היומיומית ומיומנות. הוא אמר לי שכמעט לא, אז מה הטעם?

במקום שילך ללכת מכות וישתפר בתכלית הקרב, הוא ממשיך להתפלסף על מה היה לפני מאות שנים, מה נסגר?

ובקיצור "אילו ידעיתיו הייתיו"

היתרון בכוס ריקה לגמרי, שלא צריך לרוקן אותה כדי למלאות.

החסרון, שיש יותר מה למלאות.

היתרון בכוס חצי מלאה, שיש פחות מה למלאות.

החסרון, זה מתערבב עם מה שקדם בכוס.

וכל זה מצד זה שהמילוי הוא מוגדר.

ומהצד שהוא לא מוגדר, כל האפשרויות גם רק נכונות

"אין כל אפשרות כזו", מה יהיה (-: ?

האם יש אפשרות שדווקא שלמדת ורכשת ידיעות כאלה ואחרות בעצם מרחיקות אותך מהידע "הטהור"?

"ההסבר הכי הגיוני הוא שהמשמעות של החיים זה הם עצמם. אם כך, מה זה אומר? " למה זה חייב לומר משהו, אולי זה פשוט ככה?

האם האמת כפופה להיגיון?

ואם היא לא הגיונית, האם אתה מוכן לקבל אותה?

חסר משמעות = חסר משמעות

ואם אתה מבין את המשמעות של חסר משמעות, אז הוא אינו חסר משמעות באמת אלא כמעט חסר משמעות.

משמעות מוחלטת= שום דבר באופן מוחלט= חוסר משמעות מוחלט= כל דבר באופן מוחלט= כלום

אם הכל הוא חסר משמעות, זה אומר שאין דבר ולו פוטנציאל מלבד החוסר משמעות או כל דבר אחר, אחד.

השאלה, אם האחד ממלא את הכל, ללא כחל וסרק, איך יש מקום פנוי ממנו (אם הוא פנוי)?

"מַעֲשֶׂה אֶחָד הָלַךְ מֵאָבִיו

וְהָיָה בִּמְדִינוֹת אֲחֵרוֹת יָמִים רַבִּים אֵצֶל אֲחֵרִים

וְלִזְמַן בָּא לְאָבִיו

וְהִתְפָּאֵר בְּעַצְמוֹ שֶׁלָּמַד שָׁם אָמָּנוּת גָּדוֹל

לַעֲשׂוֹת מְנוֹרָה הַתְּלוּיָה

וְצִוָּה לְהִתְאַסֵּף כָּל בַּעֲלֵי אָמָּנֻיּוֹת הַזֶּה

וְהוּא. יַרְאֶה לָהֶם חָכְמָתוֹ בְּזֶה הָאָמָּנוּת

וְכֵן עָשָׂה אָבִיו

וְקִבֵּץ כָּל הַבַּעֲלֵי אָמָּנֻיּוֹת הַזּאת לִרְאוֹת גְּדֻלַּת הַבֵּן

מַה שֶּׁפָּעַל בְּכָל הַיָּמִים הָאֵלּוּ שֶׁהָיָה בְּיַד אֲחֵרִים

וְהַבֵּן הוֹצִיא מְנוֹרָה אַחַת שֶׁעָשָׂה

וְהָיְתָה מְגֻנָּה מְאד בְּעֵינֵי כֻּלָּם

וְאָבִיו הָלַךְ אֶצְלָם, וּבִקֵּשׁ מֵאִתָּם שֶׁיְּגַלּוּ לוֹ הָאֱמֶת

וְהֻכְרְחוּ לְהוֹדִיעַ לוֹ הָאֱמֶת שֶׁהִיא מְגֻנָּה מְאד

וְהַבֵּן הִתְפָּאֵר: הֲלא רְאִיתֶם חָכְמַת אָמָּנוּתִי

וְהוֹדִיעַ לוֹ אָבִיו שֶׁלּא נִרְאָה יָפָה בְּעֵינֵי כֻּלָּם

הֵשִׁיב לוֹ הַבֵּן: אַדְּרַבָּא! בָּזֶה הֶרְאֵיתִי גְּדֻלָּתִי

כִּי הֶרְאֵיתִי לְכֻלָּם חֶסְרוֹנָם

כִּי בְּזאת הַמְּנוֹרָה נִמְצָאִים הַחֶסְרוֹנוֹת שֶׁל כָּל אֶחָד מֵהַבַּעֲלֵי אָמָּנוּת הַנִּמְצָאִים

כָּאן הֲלא תִּרְאֶה שֶׁאֵצֶל זֶה, מְגֻנָּה חֲתִיכָה זוֹ

אֲבָל חֲתִיכָה אַחֶרֶת יָפָה אֶצְלוֹ מְאד

וְאֵצֶל אַחֵר לְהֵפֶךְ אַדְּרַבָּא, זאת הַחֲתִיכָה שֶׁהִיא מְגֻנָּה אֵצֶל חֲבֵרוֹ

הִיא יָפָה וְנִפְלָאָה בְּעֵינָיו, רַק זאת הַחֲתִיכָה מְגֻנָּה

וְכֵן אֵצֶל כֻּלָּם

מַה שֶּׁרַע בְּעֵינֵי זֶה הִיא יָפָה בְּעֵינֵי חֲבֵרוֹ, וְכֵן לְהֵפֶךְ

וְעָשִׂיתִי מְנוֹרָה זאת מֵחֶסְרוֹנוֹת לְבַדָּם

לְהַרְאוֹת לְכֻלָּם שֶׁאֵין לָהֶם שְׁלֵמוּת

וְיֵשׁ לְכָל אֶחָד חִסָּרוֹן

כִּי מַה שֶּׁיָּפֶה בְּעֵינָיו הוּא חִסָּרוֹן בְּעֵינֵי חֲבֵרוֹ

אֲבָל בֶּאֱמֶת אֲנִי יָכוֹל לַעֲשׂוֹת כְּתִקּוּנוֹ


אִם הָיוּ יוֹדְעִים כָּל הַחֶסְרוֹנוֹת וְהַנִּמְנָעִים שֶׁל הַדָּבָר

הָיוּ יוֹדְעִים מַהוּת הַדָּבָר, אַף שֶׁלּא רָאוּ אוֹתוֹ מֵעוֹלָם"

רבי נחמן

במה אנחנו שונים מהחיות, שהרי כל מה שאנחנו חווים שהם, הוא השתקפות של עצמנו, מה הדאווין שלנו?

מה אנחנו יודעים עליהם באמת?

ישבתי עם חבר, וספרתי לו שהיה מעניין לשמוע את השיחה של הכלב עם עצמו על הבעלים שלו חחחחח

כלום זה צורה שאנחנו מדמינים מתוך היש והאין. איך מבינים את הכלום? לא מבינים אותו במוחלטות. מה הכוונה. אם אתה מבין מה אתה אומר זה עדיין לא שווה, היינו עדיין יש שניים נוגדים ואז יש הבנה. ועדיין, ונניח שהכל זה כלום, אז איך בכל זאת יש?

היה יכול להיות נחמד, אם היינו מנסים להבין למה לבגוד זה טוב ולמה זה רע. ומה האינטרסים של אורי. כל מיני תתי תהליכים, זה יכול להיות על כל דבר, ניתוח של הדבר משני הכיוונים, לעטוף אותו בהבנה.

הכי קל זה לתת תשובות של ישיבת גרבוץ על גרעיני אבטיח, ולדבר בסבבה, שזה סבבה לגמרי. אבל מה, להאיץ להפעיל את השכל בכיוון ההפוך, האם המצב הואבאמת כפי שהוא, אולי אני חווה אותו חד צדדית, למה כך ולא כך? ואלי כך?

יש לי מורה מצויין, הוא קורא לזה להפעיל את השכל

לנסות להבין את מה שאני חושב שאני לא מבין

אם מנסרים לך את הרגל, הרוב יסכימו על זה שזה רע

להבין למה אתה רוצה את זה, למה זה טוב בכלל

זה להפעיל את השכל

המורה המצויין שיש לי לימד אותי את זה גם ובעיקר דרך ההיפוכים שהיה משפריץ לי בכל רגע שחשבתי שאני השגתי או יודע משהו

לנסות להבין למה ההיפך הוא הנכון, הוא עוד צעד להכיר את הצד השני של השכל.

ענבל, את מוזמנת לא לזרום בדם של אף אחד, כשכתבתי את מה שכתבתי זה מה שחוויתי, כמאמר החכם אילו ידעיתיו הייתיו.

רק שחווית האני שלי הייתה שונה באותו רגע, לא נשארו עוד הרבה דברים שאיני יכול, וזאת גאווה גדולה על שום דבר.

אני חושב שהדיונים על מה לעשות, יש מלא מקומות, פה לתפיסתי, זה להבין תהליך.

זה אומר ככה וזה אומר ככה, לא תראה, כמו שההיא אמרה לי, כשאני במדיטציה אז הכל סבבה. ועכשיו כשאני לא אז החיים הרגילים. מה לעשות? תעשה. הערך המוסף שלטעמי בפורום הנ"ל הוא ההתבוננות בתהליך, ולא משנה באיזו צורה.

זורמות זורמות, משהי חכמה אמרה לי "אל תסתכל על הצורה, ברוב המקרים זה מתעתע.", תקשיבי לה, זורמות זורמות, רק תסירי את התעתוע חחחחחחחחחחחח

הנה הוכחתי

אבל להבין את ההוכחה את מחוייבת לא להתייחס לצורה וכדומה חחחחחח

כן, אני זורם אצלך בורידים, תוכיחי לי שלא, בתנאי אחד, שאת צמודה לאמת שכתבת לעיל " אל תסתכל על הצורה, ברוב המקרים זה מתעתע".

את עכשיו מאשימה (מפרידה, עזרה ולא מאשימה) את המאשימה.

אז את מאשימה, מה רע בלהאשים? זאת צורה וזאת צורה, ההתיחסות לצורה היא המשנה את החוויה, לא?

"אורי, אתה מסתכל יותר מדי החוצה" את "מאשימה" את אורי על מה שאת עושה כרגע בפוסט שלך. למה לא?

מה שאני הייתי עושה זה, לנסות להבין את הסיטואציה בתוכי מכל כיוון, דן לכף זכות את כל הנדונים, דן לכף חובה את כל הנדונים, אחרי שהבנתי שכל אפשרות היא "נכונה" כמו כל אחרת, מהמקום הזה אני עושה, מה אני אעשה, מה שארצה באותו רגע, מה שיצא.

(-: כך יצא

התבוננות, לכל דבר זמן ומקום. חווית מה שאני חושב שהוא הדבר מצריכה ז"מוצ (זמן, מקום וצורה).

כאשר עצם זז ממקום למקום, אני חווה שינוי, השינוי יכול להתבטאות, בשנוי צורה, המקום והזמן, לחוד או יחדיו.

לדוגמא, אני מזיז ארון, אני חווה שאני מזיז צורה שלא משתנית לזמן ומקום אחר.

השאלה שאני שואל את עצמי, הרי בכל רגע, נניח והצורה שאני תופס אותה כלא משתנית, אך מצד מסויים, היא צורה אחרת בכל רגע ורגע גם אם אינה זזה, מיכיוון שיש כל רגע צורה שאולי לא זזה, אך נמצאת בזמן ומקום שונה, שבעצם כל רגע יש צורה אחרת, ולא משנה אם היא נעה או משתנה, מצד מסויים היא תמיד משתנית, במקום שתמיד נמצא בזמן מסויים. היא רק נראית אותה אחת בחוייה, אך היא בעצם אינסוף של רגעים, של אינסוף צורות, שנראות דומות לה, אך לא באמת, מצד הזמן והמקום.

אם כך, הכל משתנה כל הזמן, גם אם אין אני חווה אותו כמשתנה.

בנוסף, חווית השינוי מחייבת שני זמו"צים לפחות.

מה שאני חושב שהוא רגע אחד, הוא לא באמת רגע אחד, הוא לפחות שני זמו"צים.

מצד שני, אם הכל משתנה בכל רגע ורגע ובכל מקום ומקום, אז בעצם, אין מקום וזמן שאין בו שינוי, ורק במקום שאין זמן ומקום, או בעצם בשום מקום, אין שינוי.

אם כך, זה לא באמת משתנה, אעפ"כ שזה לפעמים נראה כך.

מאטבוחה (-:

מזל טוב, מצאת את מחוייב המציאות

"לדעתי שום דבר לא מחייב, מלבד הרצון שלנו להרגיש טוב"

למה שאפריך לך את זה. אתה בטוח בזה, זה מספיק.

אתה יושב בכיסא. למה, מה הסיבה? כי ככה וככה

האם כי ככה וככה מחייב אותך לשבת, האם אף על פי הככה וככה אתה יכול לקום, כן.

אם כך, למה אתה בכל זאת יושב? לא יודע

אם אתה באמת לא יודע, בא נבדוק מה הם כן האפשרויות

אפשרות אחת - עשית דבר כדי להגיע למצב מסויים

אפשרות שניה - שעשיית הדבר והמצב המסויים הם אחד

דוגמא:

אני אוכל כי אני רעב -

אפשרי שאכן אני אוכל כי אני רעב (יש קשר בין הרגעים)

ואפשרי שאכן אני אוכל כי אני אוכל (אין קשר בין הרגעים)

ואפשרי, שגם יש קשר וגם אין קשר בו זמנית בין הרגעים

לדוגמא, אתה שואל מה הסיבה?

ובשאלה עצמה יש הנחה, שאכן הסיבה מחייבת.

אז בא נבדוק, האם הסיבה מחייבת את המצב?

מה האפשרויות

אם אכן הסיבה (הקשר בין רגע לרגע) מחייבת, זה אומר שהיא לא מחייבת, למה? כי מצד ההנחה הזאת ניתן לשאול עד אינסוף על הסיבה של הסיבה. ואז מה התוקף והכח של כל סיבה? ומצד האמיתה הזאת, ההנחה שלך ממש, כל האפשרויות נכונות, רק תבחר מי מהן בא לך לחייב.

ואם היא לא מחייבת, אז מה כן מחייב? אולי כל רגע הוא בפני עצמו, ולפעמים יש נראה שיש קשר בין הרגעים ולפעמים לא.

אורי לשאלתך

אפשרות אחת - עשית דבר כדי להגיע למצב מסויים

אפשרות שניה - שעשיית הדבר והמצב המסויים הם אחד

דוגמא:

אני אוכל כי אני רעב -

אפשרי שאכן אני אוכל כי אני רעב (יש קשר בין הרגעים)

ואפשרי שאכן אני אוכל כי אני אוכל (אין קשר בין הרגעים)

ואפשרי, שגם יש קשר וגם אין קשר בו זמנית בין הרגעים

איך בודקים...

אתה יושב בכיסא. למה, מה הסיבה? כי ככה וככה

האם כי ככה וככה מחייב אותך לשבת, האם אף על פי הככה וככה אתה יכול לקום, כן.

אם כך, למה אתה בכל זאת יושב? לא יודע

אם אתה באמת לא יודע, בא נבדוק מה הם כן האפשרויות האפשריות. ראה מעלה

דוגמא נוספת אורי

האם אתה רוצה לדעת את האמת? נניח שכן

אם כן, למה?

אפשרות א כי אני רוצה להרגיש טוב - לא לשמה "רצון"

אפשרות ב כי אני רוצה לדעת את האמת - לשמה "העדר רצון"

והיה אפשר גם להשאר ברכב, ולהרקב עד המוות

והעשיה תלויה ברצון (ובמה תלוי הרצון (-: ), ובאותו רגע הוא רצה כי כך רצה, או כי כך חשב לנכון, או כי גם וגם.

ארז, נראה לי שאני מבין לאיזו מסקנה אתה חותר, שכל פעולתינו מוכוונות ע"י הרצון לעשות לנו טוב, היינו מילוי רצון. זה אפשרי אך לא מחייב, הכוונה, שיש אפשרות שעשית הדברים גם נעשת לשם העשיה, אהבה לשם אהבה + אהבה לשם דבר אחר.

מצד המודע, כשאדם עושה דבר הוא עושה מה שרצונו מנחה אותו, היינו שואף לטוב כמו שאמרת.

מצד הלא מודע, השאיפה לטוב היא עצמה רע והתוצאה גם רעה.

ז"א סה"כ זה שווה.

אך מה שמנחה אותנו, במודע, הוא מה שאנחנו מאמינים / חושבים שיעשה מה שאנחנו מאמינים שהוא טוב.

פחות יהודי (-:

מה זה אושר? או מיהו האושר האמיתי?

שהרי האושר מוגדר מתוך סך הדברים שאינו הוא.

ואם האושר הוא לא כל סך חלקיו שמגדירים אותו, אז מה הוא באמת?

לדוגמא: אני מאושר כי...

האם אני מאושר כי אני מאושר תקף באותה מידה?

השאלה האם אתה מבין את זה באופן מוחלט, ופועל בכל רגע בחייך מתוך המקום הזה?

אנסה. ארז, אני מניח שאתה מניח שכל הדברים שאנחנו עושים מחוייבים כהמשך מרגע אחר (מנגנון הסיבתיות). לדוגמא: אני הולך לים כי..., השאלה האם הכי אכן מחוייב? כי יש אפשרות שאתה עושה דבר כי אתה עושה דבר, היינו, שהסיבה והתוצאה הם אותו אחד, או אפשרות שאתה לא באמת יודע, ויש ם את האפשרות שמשהו קודם ברגע אחר דחף את התוצה ברגע אחר.

לגבי פרסומות.

אכן יש אפשרות שלמעשה רוב הרצונות שיש לנו, הושתלו בנו ע"י גורמים שונים בסביבה החיצונית מתוך אינטרסים שלהם.

אך יש גם אינסוף אפשרויות אחרות, שלא תוכל אף פעם להוכיח, ברמת המלל (נפרדות) במוחלטות, כי תמיד יש ספק, וכי תמיד יש אפשרות אחרת.

לכן, בעצם מה שאמרתי, שהכל אפשרי, גם לחייב את האפשרי.

להגדיר במוחלטות, או לחלופין, לא להגדיר במוחלטות, לא.

אולי לחוות ולהבין או להבין ולחוות (-:

אם את מבינה שאת חולמת את עצמך, את עירה, לסביבתך ולהוויתך. לדעתי, זה מה שנקרא אדם מואר= אדם מודע באופן מוחלט ויחסי=חיבור בו זמני, ליש ולאין, היינו לשתי ה"עולמות".

אבל למה שארצה לשנות, זה מה שאני רוצה כחולם?

יש מצב שהיינו מתמסרים לחלום, כלומר לוקחים אותו פחות ברצינות. מצד שני, אם ניקח את החלום פחות ברצינות, אז גם פחות נהנה ממנו.

תהילים פרק קכו

"הָיִינוּ, כְּחולְמִים."

נניח שהחיים שלנו הם חלום של ישות אחרת, או של עצמנו שעדיין לא גילינו אותו

מה דעתכם, איך תפיסת וגישת המציאות שלכם הייתה משתנית, אם הייתה משתנית?

האם הייתם נוהגים אחרת מכיום?

לא ניתן לפגוע בשום דבר, מצד שני הוא גם לא יכול להרגיש.

אלא אם כן את גם שום דבר וגם משהו (-:

נניח שכולם רוצים להיות מיוחדים, ונניח שאת רוצה להיות אדם רגיל, מה שעושה אותך יותר מכולם, מיוחדת. (-:

מה השאלה? ולמה את שואלת אותה? כמה באמת את רוצה את התשובה? ואם תקבלי את התשובה אז תחווי...?

תנסי להבין לדוגמא, איך היה עולמך ללא תוקפנות כלל?

זה עצמו יגלה לך את האינטרס החבוי שלך ברצון שלך לתוקפנות.

שני צדדים למטבע, כשאתה בוחר בטוב, אתה מודע רק לצד מסויים של המטבע, תבדוק ותראה שהטוב שבחרת הוא גם רע, אם תפעיל השכל יותר, היינו, להציף את הלא מודע שלך.

להיות מודע למה שלא היה ידוע.

תת מודע, לא מודע= מה שאיני מודע או יודע

לירן בעצם זה שאתה בוחר בטוב אתה בוחר ברע, ואתה עושה רע בכל מקרה. עצם קיומך הוא גם רק רע.

אם לא הבנת, יצר הרע הוא להפריד, וזה מה שאתה עושה בכל רגע, ובבחירת הטוב יצר הרע הוא רע מאד (ארור המבדיל בין קודש לחול (-: ) ומה טוב בבחירת הטוב, שטוב מזוייף אף פעם לא יספיק לאדם עד שינוח על טוב אמיתי...

ולמה התקרבות והתרחקות הן היינו הך?

כי כאשר אני מתרחק, אני מתרחק ממשהו מוגדר, ולכן מהצד הזה אני מתקרב אל הלא מוגדר.

וכאשר אני מתקרב, אני מתקרב לדבר מוגדר, ולכן מהצד הזה אני מתרחק מהלא מוגדר.

ומשהו שהוא באמת לא מוגדר, לא ניתן להתרחק ולא ניתן להתקרב אליו, כי הוא לא נמצא בשום מקום, ובכך בעצם, לא ניתן לדעת באמת כמה רחוק או כמה קרוב אני אל הדבר.

והלא מוגדר הוא בעצמו מוגדר ע"י המוגדר, והכוונה ללא מוגדר אמיתי.

השאלה שאני שואל את עצמי, אם הלא מוגדר האמיתי לא נמצא במקום ובזמן, אז למה אני טוען שאני מחפש אותו? או אולי אני לא באמת מחפש אותו, אלא רק לבוש שלו, או איזו סוג של פנטזיה?

ומה האינטרס שלי לא למצוא אותו? או אולי יותר נכון, מה האינטרס שלי למצוא אותו?

ואולי עצם זה שאני מחפש אותו, אני לא מוצא אותו?

ואם לא אחפש אותו, זה עצמו חיפוש שלו?

מה האמת?...

תקווה, יש אפשרות שהם שלמים בפני עצמם?

האם יש אפשרות, שהם לא באמת הפכים, אלא רק נדמים כהפכים?

המציאות מראה לנו מצד אחד ספקרטרום נורמטיבי כביכול בזמן קצוב, ואעפ"כ דואגת להשאיר עקבות, באותו זמן קצוב, שאכן הדבר לא מחוייב, ראי ערך הומואים ולסביות.

הטבעי הוא הכל, האמונות זה כבר סיפור אחר

מהו הבסיס לחיבור זוגי שאין לו היפוך????

האם מחוייב שיהיה בסיס?

כי אם לא, מה השאלה?

משי, כתוב למעלה, "שניכם טועים", אם בא לך, תנסי להבין למה שניהם צודקים בדיוק כפי שהם טועים.

אורי, עכשיו תהפוך את זה, למה ההפוך משאמרת, הוא נכון באותה המידה? (-:

כמו כל בחירה, לדוגמא:

לפנות ימינה או שמאלה

אם אפנה ימינה, אולי שמאלה טוב

אם אפנה שמאלה, אולי ימין טוב

אולי אם אתפצל לשניים אז הכי טוב

אבל אז אולי לא להתפצל יהיה יותר טוב

אז אולי גם וגם בו זמנית, שלא תיהיה ולו קצה של אפשרות, היינו לכסות את כל האפשרויות.

נו... אז מה אני פונה ימינה או שמאלה?

האם בדקתי את כל האפשרויות? מה אני מרגיש?

מה אני רוצה באמת וכו'?

ידיעת הקיום שלך היא גם ידיעה, האם הגעת למקום שגם את לא יודעת את קיומך?

כרגע, מה שאני חושב שאני מבין מדברייך, זה שאת מגיעה לאי ידיעה יחסית אך לא מוחלטת.

אביבה, אז אולי את לא מספיק לא יודעת.

אביבה, אולי אי הידיעה באמת, היא ידיעה של שני הפכים בו זמנית. אם היית סגורה על זה באופן מוחלט שזה בלתי אפשרי, שמבחינתך נגמר החיפוש באופן מוחלט, היינו שאין אפילו את האפשרות שזה אפשרי, אז נגמר החיפוש באמת.

אם היית סגורה על זה באופן מוחלט שזה אפשרי, שמבחינתך נגמר החיפוש באופן מוחלט, היינו שאין אפילו את האפשרות שזה לא אפשרי, אז נגמר החיפוש באמת

כל עוד יש חיפוש / רצון / ספק / עד אינסוף צורות

אז לא באמת הגעת למקום שאין / יש את, היינו ביטול רצון / מלאות הרצון / אחד וכו'

ואעפ"כ, זה שמלא עדיין מחפש, למה? חחחחחחחחחחח

אביבה, מה אנחנו מחפשים באמת? האם אנחנו באמת מחפשים? ואולי זה הכל בכאילו (-: ?

נניח והבנת מה מקור הנפרדות, עכשיו כל מה שנשאר לך להבין מהו מקור?

בחירה אמיתית מגיעה ממקום של הבנה עמוקה ששני ההפכים שווים באופן מוחלט, ואין נטיה ולו כחוט השערה לצד מסויים.

כשאת מאמינה שאת באמת רוצה משהו יותר ממשהו אחר. את לא באמת בוחרת, כי את נוטה לצד מסויים מאמינה שבאמת הוא יותר טוב, ובכך מחייבת ונאחזת בו, אחיזה באמונה, ובכך לא באמת בוחרת, אלא רק מאמינה שאת בוחרת, ובעצם זה את סובלת.

מצד שני, עצם זה ששניהם שווים כבר שולל ממך את הבחירה.

אדם חושב שיצא לחופשה אז יטעם את הטעם הטוב שבחיים, ובכך יתן דחיפה להמשיך בחיים, ובכך הטוב הוא רע מאד, משאיר את האדם בסוג של אשליה, ששווה להמשיך, ובכך מנציח את הרע.

ואם האדם ישלים בכך שהכל רע באמת, ויבין את זה בשלמות, אז כבר לא יחפש חופשה בעתיד שכאילו תתן לו להרגיש טוב. ובכך יהנה מהרגע כפי שהוא.

מצד שני, אדם יסע לחופשה, יהיה חרד ברוב הזמן בה, כי הוא צריך לחזור לעבודה. ובכך יבין שאין באמת לאן לברוח בשלמות, ואז הרע הוא טוב, ויהנה מהרגע, הן בחופשה והן בעבודה.

התבוננות עצמית:

*מה הטעם בחיים?

למה אתה רוצה לדעת? או במילים אחרות, כשתדע מה אז?

*אז אחיה את חיי בזרימה ובפחות קונפליקטים, חיים טובים ומלאים. רוצה וודאות מוחלטות.

יפה, מה שאומר, שמה שאתה רוצה זה לא לדעת באמת מה הטעם בחיים? אלא אתה רוצה לחיות את חייך בזרימה ובפחות קונפליקטים ודאות ומוחלטות. ולמה אתה רוצה דווקא את זה?

אתה בטוח שאתה רוצה רק את זה? האם זה כל מה שאתה רוצה בחיים?

לדוגמא: האם תרצה לראות משחק כדורגל או סרט שאתה כבר יודע במוחלטות מה יקרה בכל רגע ורגע כולל תוצאה סופית?

*ממממ... נראה לי שלא, זה יהיה משעמם וחסר תכלית, ריק.

האם היית באמת רוצה לדעת מה קורה ויקרה לך בכל רגע ורגע בחייך, היינו שליטה מוחלטת על חייך? איך נראה לך שתחווה את חייך כך?

*עושה רושם כמו חיים מושלמים בהתחלה, ואז... בעצם זה אי קיום מוחלט

האם זה מה שאתה באמת רוצה? אז מה אתה רוצה?

אז מתוך מה אתה שואל?

לא הבנת שכל השאלות שלך הן ממקום של נפרדות?

שאם הכל אחד, מה השאלה?

למרות, שגם ממקום של אחדות, שכן ממקום של אחדות אין הבדל בין נפרדות לאחדות, וממקום אחר של הנפרדות גם ממקום זה יש נגיעות של אחדות.

איליה תתבונן בסתירה

"אם אי אפשר לשאול על נפרדות שום דבר, מה זה אומר עליה?"

אתה מניח שאי אפשר לשאול על הנפרדות

ואחר כך שואל מתוכה. מה שאומר שעצם זה שזאת הנחה זה כבר דארדלה, ונניח שהיא אמת, אז הפרכתה אותה בן רגע. נקסט (-:

שזה יפה (-:

פגשתי לראשונה את הניהיליזם בסרט ביג לובבובסקי

חחחחחחחחחחחחחח

(-: אני מניחה שעוד אחזור, אניני בטוחה לגבי התדירות.

סביר להניח שזה תלוי ברצון שלי באותו רגע.

מה את אומרת על הגירסה ה"פתוחה" יותר? (-:

הדברים אם הם לא מופנים לכולם, כולל לעצמי, הם לא מספיק אמיתיים. אני מניח שאת "בחרת" שהתכוונתי אלייך באופן אישי, אך הדבר הוא כך אך לא רק. ואכן, אני חושב שהשכל שאליעד חושף בפנינו הוא אבן דרך, כלי, ובעצם כל דבר להכיר את עצמנו בצורה אמיתית, בצורה "תמה".

לאחרונה יצא לי לדבר עם רבים שחוו חוויה אלוהית / מיסטית וכו'. ומשיחתם עימם ועם עצמי כמובן, שמתי לב, שחוויות אלו הן צרות גדולות, ולמה?

האדם, במשך חייו אוסף ומלקט לו חוויות של עונג כאלה ואחרות, והן הרע בהתגלמותו. האדם בכל רגע בחייו משווה את חוויתו כרגע לחוויות הטובות כביכול, ומאז שחווה אותם, הוא במרדף אחריהם בכל רגע, ובכך לא חווה את הדברים כפי שהם, אלא סובל במחסור אינסופי.

אדם רודף אחר משהו, ואינו שואל את עצמו באמת, למה? לאן אני רץ? מה יהיה כשאשיג את מבוקשי? והאם יש הבדל באמת בין רגע מסויים לרגע אחר? וכו' וכו'

הוא רק זוכר שהיו לו כמה רגעים טובים, ושהוא רוצה לחזור אליהם. ובכך גוזר על עצמו סבל.

אחד אמר לי, הייתי שם, והיה מדהים. והשאלה שקפצה לי, למה לא נשארת שם? ומה היה קורה אם היית מרגיש טוב לנצח?

וזהו התעתוע וזהו השקר, שהאדם ממציא לעצמו ומתכחש לכך.

והרגעים הטובים הם רגעים רעים, כי הם משעבדים את האדם להם. ובכך האדם עבד לרצונו המדומה, שהוא בעצם רוצה, ולא מפסיק לקטר.

לכן, מה שאני ממליץ לעצמי, ולאחרים, להבין מתוך בירור הרצון של עצמי, לברר ולהבין, שאכן רגע אחר אינו שונה באמת מרגע אחר. שכל הטוב שאני חווה הוא בו בזמן גם רע, מיכיוון שבו בזמן שהרצון מתמלא כך בו בזמן הוא חסר ויוצר בנו חסרון, ציפיה וכו'.

השאלה הנפוצה שנשאלת כמובן, איך מתפקדים, איך מתנהלים?

ואני עונה בשאלה, איך נברא העולם?

ועל האדם לברר את הסיבה הראשונה לרצון שלו, אם ויש כזאת.

ואם אין, אז מה המשמעות האמיתית של שאר הסיבות.

ואם יש, אז מה הסיבה שקדמה לה, עד אינסוף, מה שגם לא משאיר משמעות אמיתית לשאר הסיבות.

ובעצם השאלה נוצר לו חיבור ועוד חיבור לתשובה שלא בדיבור.

"It's like a finger pointing away to the moon. Don't concentrate on the finger, or you will miss all the heavenly glory."

כשאדם אומר על דבר שהוא מוחלט, הוא אומר באותו הרגע שאינו מוחלט. אבל המוחלט "האמיתי", הוא החיבור, המקיף, והממלא את שניהם, וכל זה רק רמזים תמרורים הקדמות לדבר / אין דבר.

לכן, כדי לדעת דבר במוחלטות שאין מוחלטות אחריה. על האדם לשאול מתוך רצון אמיתי לדעת, ממקום שמוחלט ולא מוחלט שווים, ואז לשאול, ואז אין שאלה וכו' וכו'

הכוונה, מהמקום שההפכים שווים אין שאלה.

והשאלה האם הם באמת שווים? ועל סמך מה אני שואל? וכמה אני רוצה לדעת? והאם זה באמת חשוב לי? וכו' וכו'

לכן, כדי לדעת דבר במוחלטות שאין מוחלטות אחריה. על האדם לא לשאול מתוך רצון אמיתי לא לדעת, עד שאינו יודע דבר

הכוונה שההפכים לא שווים באופן מוחלט, אין שאלה

קובי, "כל הנחת יסוד נתנת לערעור", וזאת הנחה, וזאת נתנת לערעור

אדם בוחן עם מה שהוא יודע.

השאלה מה בחן את הידע שלו באופן "אובייקטיבי"

להבין מה אתה רוצה באמת? והאם אתה רוצה באמת? ואולי אתה בכלל לא רוצה? ואולי אין הבדל בינהם? ואולי יש? וכו' וכו'

אושר באופן גס, הוא חווית מילוי הרצון, כל השאר הם לבושים חיצוניים של ה"דבר".

האם באמת אדם רוצה להיות שבע רצון כל הזמן?

אולי שכחנו משהו בפנים?

משחקי קלפים

ישבנו פעם חברים לשחק פוקר, שחקנו על גפרורים, זה היה נחמד לכמה דקות, עד שהריגוש מהמשחק הלך ופג לו. אמרנו, אם אין מה להפסיד, איך נהנה מהמשחק.

אז התחלנו לשחק על כסף אמיתי, ורמת הריגוש הלכה וגברה לה, וכך גם ההנאה. במשך שעות הכסף עבר מצד לצד והיו הרבה חיוכים. ואז לאט לאט, אחד תפס ת'טריק והחל לרוקן את כולם. והוא היה מרוצה מאד. והאחרים החלו לחשוש שהם הולכים להפסיד את כל כספם שככל שעובר הזמן הם החלו יותר ויותר להתבאס על המשחק. ואז הבחור שניצח כל כך נהנה מתחושת הנצחון, שהחל להלוות לחברים כסף, שיוכל להמשיך לנצח, שאם לא, לא יהיה את מי לנצח. והחברים לקחו ברצון, שאולי בכל זאת יצליחו לנצח אותו. ואז חזר המשחק לחיוכים. ואז אחד החברים בכלל נזכר שהם שחקו על גפרורים, ומה הם צריכים בכלל את כל הטלטלות האלה, "איך נכנסנו לבארוך הזה", ואמר להם, חברים עזבו, בואו נחזור לגפרורים" אמרו לו "אתה משוגע", והוא המשיך בכל זאת, ונזכר בכלל שכל המשחק הוא בכדי להרגיש את המשחק, ואז החל ליהנות באמת מהמשחק.

מה זה "לעשות איחוי דיסק לכונן"?

איחוי דיסק מארגן את הקבצים בכונן בצורה רציפה, כך שיהיה למערכת קל ומהיר יותר למצוא ולהריץ אותם, מה שיאפשר לכל המחשב להתנהג הרבה יותר טוב, גם מבחינת מהירות, רציפות (של הצגת סרטים, השמעת מוסיקה וכו') ואורך חיים לכונן.

מה קורה אם לא מאחים את הדיסק אחת לזמן מה? - היות והכונן הוא כמו ילד לא מסודר, שזורק לארון בגדים בלי סדר (הכונן אף מפצל קבצים למקומות פנויים, חלק פה וחלק שם.)., אם לא מסדרים את הארון הזה, קשה למצוא ולכן הכל אורך יותר זמן, מזמין תקלות ומקטין את היעילות ואיכות התפקוד של הכונן.

את אומרת שהאמת אינה סובייקטיבית, ממקום סובייקטיבי או ממקום אובייקטיבי?

לדתיים יש אמונה במשהו שהם קוראים לו אלוהים. לחלוני יש אמונה במשהו שנקרא השכל, מדע וכו'. שניהם חושבים שהם מחזיקים באמת, ולכן שניהם מנסים לכפות את הרעיונות שלהם על האחר. כך שבסתרי ליבם, גם החילוני וגם הדתי יודע, שאינו יודע את האמת באמת, כי איך זה יכול להיות שאני יודע את האמת וכל הזמן מטרידים אותי דברים? והאמת מהווה את החילוני, והאמת מהווה את הדתי. שהרי האמת נמצאת בכל מקום, שאם לא היא לא אמת. זה מושך לפה והשני מושך לשם. מי צודק? האם בכלל אמור להיות צודק באופן מוחלט? לפני שיוצאים למלחמה, חשוב להבין על מה נלחמים עד הסוף. מי יודע? אולי אין באמת על מה להילחם?

כדי לשפוט דבר באמת, ללא נטייה לצד זה או אחר, "צריך" לצאת מהסיטואציה, ואז לבחון.

שופט בעולם אידאלי אמור לשפוט ממקום נקי מדעות קדומות, הנחות וכו'.

ושאלה היא סוג של שפיטה, כי היא מבוססת הנחות. ולכן מצד ה"צדק" כל שאלה היא פסולה. וכדי לשאול באמת, כשופט אמת, מי אני, מה אני? וכו', וכדי לקבל תשובה עליה נניח, על האדם לצאת מהמקום והזמן ומשם לשאול: )

אך כדי להגיע לדבר אמת באמת, יש לסדר את ה"צורות" בצורה שווה, שהשאלה תבוא ממקום אמיתי.

לדוגמא": שני אנשים רבים, ובניהם שופט, אם אין לו שום נגיעה לשניהם היינו שניהם שווים כחוט השערה מבחינתו, אז השפיטה שלו תיהיה אמיתית.

ונניח, שאחד מהם יהודי, והשופט יהודי גם, נגמר משפט הצדק, כי השניים אינם שווים כחוט השערה, ומשפט זה אינו משפט צדק.

משפט אמת, משפט צדק, נעשה רק כששני ה"כוחות" שווים במאת האחוזים.

וכדי שהאדם יגיע למקום של משפט צדק, לשאלת אמת, עליו להסיר כל רב וכל הנחה שהיא בחינת שקר, וזאת ע"י שנאת האמונה, השקר וההנחה. או לחילופין, אהבת הידע האמיתי, וכו' וכו'. והכל כדי להגיע למקום שווה ומשם לשפוט את הדבר.

". כל תשובה היא לא מוחלטת" נניח שאתה צודק, האם אתה "זוכר" את הדבר בכל רגע. האם שקורה לך דבר מה, האם אתה מתבוננן בו דרך תפיסה זו, או לא? ואם לא, למה לא?

בדרך לעבודה הרהרתי לי, האם באמת אני רוצה להיות הראשון? ואז צצה לי המחשבה, שהצמצום וההרגש הם טוב, שאני בעצם בכלל רוצה להיות מצומצם, ככה אני מרגיש, ככה אני מרגיש את הלבד, ככה אני לא לבד וכו' וכו'

פשוט שכחתי שאני רוצה את זה בכלל

הרהרתי בדבר גם. חווית האני היא הידיעה הראשונה, ההבנה הראשונה, המחשבה הראשונה וכו' וכו'

ומצד נוסף, היא הלא ידיעה הראשונה, האמונה הראשונה, האין מחשבה הראשונה וכו' וכו'

בדרך הביתה אני אחד שלי טען שאני השני שלי משוגע, ואני השני שלי אמר על האחד שהוא משוגע. ככה הם התקוטטו במשך דקה. אז בא אני נוסף שלי ואמר להם, סבבה, מי שיוכיח לי מה זה משוגע, הוא השפוי...

שקט

האם אהבה גשמית היא זיוף?

מצד שהכל אפשרי, יש אפשרות שהיא זיוף, ויש אפשרות שאהבה למציאות היא זיוף

מצד שהכל מחוייב, מחוייב שהיא זיוף, כפי שמחוייב שאהבה למציאות מזוייפת

מחוייב גם שאינה מזוייפת ועוד ועוד ועוד

מהו זיוף? זאת בעצם שאלה מהי האמת? וכו' וכו'

בקיצור, כמו שהיא מזוייפת ככה היא מקורית

כשאדם מדבר על משהו או על משהו, הוא מדבר מתוך עצמו, ומספר אך ורק על עצמו. יש עצמו ויש עצמו ובכל אופן רק על עצמו. ואדם שרוצה להבין היכן המכשלות שלו, יתבונן בדיבור של עצמו. שכן, הדיבור מעיד על רצונו האמיתי.



קבל את הספרים המומלצים עבורך שיביאו גם לך הצלחה ואושר אמיתיים בכל תחומי החיים!
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי טלפוני, מאמן אישי בטלפון ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4688 שניות - עכשיו 28_03_2024 השעה 14:50:54 - wesi1